Prima , goed geregeld, achteraf netjes opgeruimd.Peter uit Oosterhout
Onno was goed bereikbaar en snel beschikbaar. Hij kwam eerst thuis langs, daarna direct een afspraak ingepland.
We hadden geen offerte gekregen maar hij had een schatting gemaakt van het aantal uren en dat kwam goed overeen. Onno is heel vriendelijk en heeft goed werk afgeleverd. Helemaal tevreden.Lisa uit Breda
Wij hebben prima samen gewerkt met Onnon Rijnders, op naar de volgende klusG. uit Oosterhout
Prima werk geleverd, zeer tevreden over het resultaat. Werkt nauwkeurig, prettige en duidelijke communicatie.D uit Breda
Prima service en kwaliteit van het geleverde werk!!!Michael uit Breda
Kordaat handelend, zoekend naar oplossingen bij onverwachte problemen, praktisch, altijd bereid om stapje extra te zetten, deelt graag zijn ervaring en kennis, overlegt hoe en wat de klant wil gedurende het project, overlegt vooraf bij meerdere mogelijke oplossingen met voor- en nadelen. Altijd vrolijk, is gemakkelijk benaderbaar, vriendelijk.Pascal uit Terheijden
Vriendelijke kundige klusser met kennis van zakenLobke uit Teteringen
Onno reageert snel op je vragen en hij heeft het heel netjes gemonteerd,Antoine uit Made
Dhr. Onno Rijnders heeft bij ons een nieuw dakraam geplaatst. Super mooi geworden. We zijn zeer tevreden.
Dhr. Onno Rijnders is een vakman, heeft goed uitgelegd wat hij ging doen. Heeft alle materialen meegenomen. Keurig afgewerkt Het contact was vriendelijk en zakelijk.
De offerte helder en duidelijk.Mirjam uit Breda
Vakman die meedenkt over wat de beste aanpak is. Ook bij een wat kleinere klus. Zeer vriendelijk en correct.Anneke uit Oosterhout
Onno weet waar hij mee bezig is. Geeft problemen aan. Oplossings gericht. En geen moeite om een keer langs te komen om de situatie te bespreken.Dirk uit Oosterhout
Snelle reactie op vraag, klus naar volle tevredenheid uitgevoerd, geen onverwachte of onredelijke kosten.Miranda uit Oosterhout
Duidelijk, netjes en prima man om in huis een klus uit te laten voeren.Jamie uit Raamsdonksveer
vakkundige uitvoering van de klus en prettig in het contact.E.j. uit Oosterhout
Zeer vriendelijke man. Gaf vooraf duidelijk aan wat hij ging doen. Hij heeft onze (kleine) klus naar alle tevredenheid verricht. Ik zou hem zeker inschakelen bij een nieuwe klus!C uit Oosterhout